Inloggen - Registreer  

Customer service medewerker logistiek

Justin Recruitment - Nieuwe Tonge - 09-04-2024 Naar vacature  

€ 2.750 - € 3.700
Werkweek
32 - 36 uur, 36 - 40 uur
Opleiding
MBO
Gestructureerd, klantgericht en stressbestendig! In deze woorden herken jij jezelf als de nieuwe customer servicemedewerker bij dit ambitieuze bedrijf. Als customer servicemedewerker treed jij op als contactpersoon voor de afdeling planning, transport en natuurlijk de klanten.

Wat hebben wij jou te bieden?
Jouw werkplek is te vinden in de omgeving van Nieuwe Tonge. Woon jij in de omgeving van Rotterdam-Zuid of Dordrecht? Dan is het kantoor ook goed met de auto te bereiken. Zo zijn zaken als cultuur en human capital echt zaken waar in 2024 op wordt ingezet! Zo vindt er op het kantoor elke vrijdag een borrel plaats, wordt er vaak een pubzquiz georganiseerd en aan het einde van elk jaar vieren zij een groot feest! Verder kun jij rekenen op de volgende voorwaarden:

  • Een salarisindicatie tussen de €2750,- €3700,- bruto per maand. Salaris wordt per vier weken overgemaakt.
  • 24 vakantiedagen dagen en 3.5 adv dagen!
  • Thuiswerken is bespreekbaar, maar al jouw collega’s gaan graag juist naar kantoor!
  • Parkeermogelijkheid voor de deur van het gloednieuwe kantoor!
  • Je kunt je aansluiten bij het beroepsgoederen pensioen.
Over de functie
Jij start bij een bedrijf dat zich richt op transport van vers-en diepgevroren producten. Er zijn vele groei- en internationale ambities, die stap voor stap worden waargemaakt. Van oorsprong is dit Nederlandse bedrijf inmiddels te vinden in heel midden - en west Europa. Zo'n 360 medewerkers zetten zich dag en nacht in om de vracht op efficiënte wijze van A naar B te verplaatsen, deels van achter het stuur, maar ook vanuit kantoren waar letterlijk achter de schermen de actie plaats vindt. Hier worden de beste logistieke oplossingen bedacht die op de weg, in het warehouse en op andere momenten in het logistieke proces ingezet.

Als customer service medewerker ben bij het gehele proces betrokken. Van het verwerken van orders, de opvolging bij problemen, tot aan de facturatie en alles wat zich daartussen afspeelt. Jij gaat ervoor zorgen dat het orderproces voor iedereen duidelijk en inzichtelijk is en maakt de laad- en leveringsafspraken. Hierin speelt klantvriendelijkheid een grote rol. Zie jij dat een order ergens blijft staan, dan informeer jij de klant. Gaat er iets mis met vervoersdocumenten, jij ziet dit en lost dit direct op.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Justin Recruitment
Meer Customer service medewerker logistiek vacatures