Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Office & Marketing Manager

JoinData - Wageningen - 25-01-2023 Naar vacature  

Werken voor een flexibel, jong en ondernemend bedrijf waar je jouw talenten écht mag benutten, dat is iets waar jij ’s ochtends je bed voor uitspringt. Jouw ideale baan? Eentje waarin je alle ruimte krijgt om je ideeën te bespreken en uit te voeren. En dat is precies wat wij zoeken. Iemand die initiatief neemt, écht iets wil bijdragen in de agrarische sector, maar die verrassingen niet uit de weg gaat. Wij worden heel gelukkig als jij deze eigenschappen hebt!

Wat ga je doen als Office & Marketing Manager?

Je levert een grote bijdrage om innovatie in de agrarische sector te stimuleren en je bouwt mee aan de eerste digitale data snelweg van Europa. Als Office & Marketing Manager ben je het kloppend hart binnen JoinData. Je zorgt ervoor dat alle faciliteiten goed worden ingericht en onderhouden en het team niets tekortkomt. Dankzij jouw bijdrage voelen nieuwe medewerkers zich snel thuis en maken op een gestructureerde manier kennis met JoinData en het team. Bovendien lever je een belangrijke bijdrage in de ontwikkeling en uitvoering van het HR beleid en werk je intensief samen met de directeur en teamleads. Wat deze rol erg leuk maakt is met name de diversiteit in taken. Je bent het ene moment faciliteiten aan het organiseren, zoals een fantastisch teamuitje, en het andere moment ben je in gesprek met bijvoorbeeld veehouders over JoinData of organiseer je een evenement voor onze klanten en leden. Ook op het vlak van marketing draag je jouw steentje bij en kom je met ideeën of campagnes om JoinData nog beter onder de aandacht te brengen. Kortom, een zeer veelzijdige functie die alleen geschikt is voor personen die ervan genieten om een spin in het web te zijn!

Dit zijn de werkzaamheden:

  • Ondersteunen bij en organiseren van marketing & communicatie werkzaamheden en/of activiteiten, opstellen van een marketing jaarplan en afstemmen met eindverantwoordelijke
  • Plannen, agenderen en coördineren van afspraken, stellen van prioriteiten en attenderen of nakoming van afspraken. Continu aangesloten blijven bij opdrachtgevers en stakeholders.
  • Documenteren en actueel houden van dossiers en /of intranet en bewaken van de kwaliteit en overzichtelijkheid van de informatie management & directieniveau om zodoende optimaal resultaat te behalen
  • Notuleren, uitwerken van verslagen en/of actiepunten van vergaderingen en bijeenkomsten en deze distribueren, alsmede monitoren van de opvolging van actiepunten en deze zo nodig zelf uitvoeren
  • Zorgen dat het op ons gezellige nieuwe kantoor aan niets ontbreekt
  • Signaleren van in- en externe ontwikkelingen op het eigen aandachtsgebied en verbeterpunten voorstellen en implementeren,
  • Uitvoering geven aan HR-administratie: Payroll, Arbo en overige HR regelingen. Opstellen van arbeidsovereenkomsten en realisatie van afspraken.
  • Perfect onboarden van nieuwe medewerkers. Je zorgt dat iedereen zich welkom voelt en onderdeel van ons team
  • Organiseren van leuke teamuitjes en events

Wie ben jij?

Een ondernemende, initiatiefrijke persoonlijkheid die verantwoordelijkheid kan nemen in een omgeving met volop vrijheid om mooie activiteiten en projecten te leiden in samenwerking met prachtige bedrijven uit de agri- en techbusiness. Je hebt een HBO werk- en denkniveau en 3 tot 5 jaar ervaring in vergelijkbare functies. Je beschikt over een gezonde dosis humor, bent een teamplayer en resultaatgedreven.

Wat bieden wij jou?

  • Je wordt onderdeel van een jong, zelfstandig, slim en betrokken team
  • Een open cultuur waar we hard werken combineren met veel plezier en de leukste teamuitjes; bij ons kan je echt jezelf zijn en word je gewaardeerd om wie je bent
  • Een zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheid
  • Samenwerken met grotere organisaties zoals bijvoorbeeld FrieslandCampina, Agrifirm, CRV en de Rabobank
  • Je werkt 28-32 uur per week en kan deze tijd flexibel indelen met de mogelijkheid om thuis te werken (hiervoor krijg je ook een vergoeding wanneer je geen complete thuiswerkplek hebt)
  • Salarisindicatie 3.000-4.000 Euro op basis van 40-uur per week
  • 30 vakantie dagen bij fulltime dienstverband
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder een variabele beloningen een goede pensioenregeling
  • Goed gevulde voorraadkast
  • Uitstekende ontwikkelingsmogelijkheden in de vorm van opleidingen, trainingen en coaching

Wie zijn wij?

JoinData is een onafhankelijk dataplatform dat met hart en ziel gelooft in agrarische innovatie – maar alleen als de klant daar als boer optimaal van kan profiteren. De missie van JoinData is de boer in control te brengen van zijn data en het delen van data te stimuleren. Daarvoor heeft JoinData het platform ‘Mijn JoinData’ ontwikkeld waar boeren en tuinders overzicht, inzicht en controle hebben over hun datastromen en data uit machines en sensoren veilig en makkelijk kunnen delen met derde partijen (zoals applicatieleveranciers).

Als coöperatie stimuleert JoinData bedrijven om met de beschikbare data innovatieve toepassingen (app’s) te ontwikkelen waarmee de boer nog effectiever zijn bedrijf kan managen. Uiteraard kan dit alleen nadat de boer hiervoor een machtiging heeft gegeven.

In 2017 is de non-profit coöperatie opgericht middels een samenwerking van Agrifirm, CRV, EDI-Circle, FrieslandCampina en LTO Nederland en later ook de Rabobank. Vanuit een stevige basis met de leden heeft JoinData verder gebouwd aan het dataplatform en met de toetreding van akkerbouw coöperaties Cosun en Avebe en de varkenssector Vion en POV realiseert en optimaliseert JoinData een breed platform voor het delen van data in de agrarische sector.

Inmiddels zijn er circa 280 partijen aangesloten op het platform en bedient JoinData circa 15.000 boeren in NL met zo’n 350.000 machtigingen. Het team bestaat uit 14 interne en 3 externe medewerkers.

meer...



Meer vacatures van JoinData