Inloggen - Registreer  

Service Desk Agent Cso (All Genders)

Stefanini NV - Zwolle
We are a Brazilian company with over 35 years of experience in delivering IT services worldwide, ranging from IT outsourcing to application development or IT staffing. We have a direct presence in 41 countries, through our
- Volledige vacature bekijken

Head of Service Desk Helpdesk & Security

Jobs in Security - Nunspeet - 13-05-2024 Naar vacature  

Klaar voor een nieuwe uitdaging?
For English, please scroll down.
We zijn op zoek naar een dynamisch en ervaren Head of Service Desk Helpdesk & Security om ons IT support team te leiden en toezicht te houden op de beveiligingsactiviteiten.

Belangrijkste taken op een rij:

Leiderschap en teammanagement:
  • Leiding en sturing geven aan het helpdesk- en beveiligingsteam.
  • Toezicht houden op de werving, training en prestatie-evaluatie van je teamleden.
  • Zorgen voor een coöperatieve en ondersteunende werkomgeving om de productiviteit en efficiëntie van het team te maximaliseren.

Helpdeskbeheer:
  • Toezicht houden op de helpdeskactiviteiten en zorgen voor tijdige oplossingen 0van gebruikersproblemen en -verzoeken.
  • Dienen als escalatiepunt voor complexe technische problemen en begeleiding en ondersteuning bieden aan teamleden.
  • Ontwikkelen en implementeren van best practices voor helpdeskticketbeheer en -oplossing.

Beveiligingsbeheer:
  • Beheer van taken op het gebied van beveiligingsbeheer, waaronder toegangscontroles voor gebruikers, netwerkbeveiliging en systeembewaking.
  • Ervoor zorgen dat het beveiligingsbeleid, de procedures en de wettelijke vereisten worden nageleefd.
  • Leiding geven aan belangrijke beveiligingsprojecten en -initiatieven, zoals de implementatie van CIS-controles en PIM+-monitoring.

Systeembeheer:
  • Toezicht houden op systeembeheertaken, waaronder software-installaties, systeemconfiguraties en onderhoud.
  • Zorgen voor een soepele werking en optimale prestaties van systemen en infrastructuur.
  • Problemen met het systeem oplossen en oplossingen implementeren om deze effectief aan te pakken.

Leveranciersbeheer:
  • Identificeren en selecteren van geschikte leveranciers voor IT-gerelateerde aankopen en diensten.
  • Onderhandelen over contracten en overeenkomsten met leveranciers om de beste prijzen en voorwaarden te krijgen.
  • Relaties met leveranciers onderhouden en prestaties van leveranciers controleren om de kwaliteit van de service en de naleving van overeenkomsten te garanderen.

Samenwerking en communicatie:
  • Communiceer effectief met interne stakeholders en gebruikers om hun behoeften te begrijpen en hun problemen aan te pakken.
  • Samenwerken met cross-functionele teams om IT-projecten en -initiatieven te implementeren.
  • Gebruikmaken van TOP Desk-gesprekken en andere communicatiekanalen om tijdig en efficiënt te reageren op vragen en problemen van gebruikers.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een Bachelor diploma in Informatica, Informatietechnologie of vergelijkbaar.
  • Minimaal 5 jaar ervaring met IT-helpdeskondersteuning, systeembeheer en beveiligingsbeheer.
  • Sterke vaardigheden op het gebied van leiderschap en teammanagement.
  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Relevante certificeringen/trainingen, zoals CrowdStrike, SNMP, Aruba Clearpass en Office admin center.

Daarnaast beschik je over de volgende technische expertises:
  • Sterke technische vaardigheden op het gebied van netwerkbeheer, systeembeheer en beveiligingsmanagement.
  • Je zorgt ervoor dat je op de hoogte blijft van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van IT-beveiliging en helpdeskondersteuning.
  • Indien nodig technische begeleiding en ondersteuning bieden aan teamleden en praktische technische taken uitvoeren.

Wat kan je van ons verwachten:

  • Een uitdagende rol met veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Een trendy en energieke omgeving waar teamwork centraal staat.
  • Een inspirerend hoofdkantoor in Nunspeet.
  • Pensioenregeling (PMT) en korting op je aanvullende zorgverzekering.
  • Reiskostenvergoeding op basis van € 0,21 per kilometer.
  • Korting op de aankoop van onze eigen raamdecoratie producten.
  • Laptop en mobiele telefoon.
  • Mogelijkheid om een dag per week thuis te werken waarbij je een thuiswerkvergoeding krijgt.
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Jobs in Security
Meer Head of Service Desk Helpdesk & Security vacatures

Gerelateerde vacatures aan Head of Service Desk Helpdesk & Security

Service Desk Agent Cso (All Genders)

Stefanini NV - Zwolle
We are a Brazilian company with over 35 years of experience in delivering IT services worldwide, ranging from IT outsourcing to application development or IT staffing. We have a direct presence in 41 countries, through our
- Volledige vacature bekijken

Head of Treasury

Wehkamp - Zwolle
Zwolle, Netherlands Reageer op deze rol Head of Treasury Zwolle, Netherlands Reageer op deze rol Over wehkamp Wehkamp, Kleertjes en Union River vormen de Wehkamp Retail Group. Samen hebben we bijna 100 jaar ervaring in
- Volledige vacature bekijken

Head of Treasury

Wehkamp - Zwolle
Zwolle, Netherlands Reageer op deze rol Head of Treasury Zwolle, Netherlands Reageer op deze rol Over wehkamp Wehkamp, Kleertjes en Union River vormen de Wehkamp Retail Group. Samen hebben we bijna 100 jaar ervaring in
- Volledige vacature bekijken

Head of Merchandise Planning

wehkamp - Zwolle
Over wehkampDe ontwikkelingen in (online) retail gaan razendsnel. Daarom vinden we onszelf keer op keer opnieuw uit voor onze klant. En dat al meer dan 70 jaar!Wehkamp heeft meer dan verschillende producten van meer dan
- Volledige vacature bekijken